خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لوگو / لوگو

لوگو

لوگو ، معرف برند و نمایشی از خصوصیات آن است

بیننده لوگو و مخاطب برند به هر حال مفاهیم و احساساتی ( خوب یا بد ) از آن دریافت خواهد نمود ، بهتر است مفاهیمی از پیش تعریف شده برای این رسانه مهندسی و از این طریق افکار مخاطب خود را هدایت کنید .

یک لوگوی خوب ، از هزینه های مجموعه می کاهد

یک لوگو ی همسو با اهداف سازمانی برند که در قالب فرم گرافیکی جذاب و مناسب پیاده شده باشد ، طی چند ثانیه تمام کارهای لازم را انجام خواهد داد . دیگر نیاز نیست با صرف هزینه های گزاف ، عملکرد منفی و طرح ضعیف لوگوی خود را پوشش بدهید .

لوگو ، خط حمله برند

شما تنها چند ثانیه فرصت دارید تا یک ذهنیت را به مخاطب برند خود القا و آن تفکر را در ذهن مخاطب حک کنید ، این وظیفه مهم را به لوگو بسپارید . پس از آن با سایر ابزارهای برندینگ فرصت خواهید یافت تا نشان بدهید چه هستید و چه می کنید!

لوگو ، فراتر از یک طرح گرافیکی زیبا است

پیش از دستیابی به طرحی موفق برای لوگوی یک سازمان  ، درباره چگونگی آن به درستی اندیشیده می شود ؛ طراحی لوگو و طراحی آرم شما را متمایز جلوه داده ، عقاید شما را انعکاس داده و شما را همان میزان که قدرتمندید به رخ می کشد .

لوگو و فرهنگ سازمانی

آنچه لوگو ی شما بازتاب می دهد به مرور زمان تبدیل به یک فرهنگ سازمانی برای برند ، محصولات و خدمات شما می گردد ، این فرهنگ در کنار مدیریت صحیح آن میتواند رفتار اعضای سازمان و پرسنل را هدایت نموده و شخصیت مجموعه شما تلقی گردد .

چه کسی می داند شما چه کسی هستید ؟!

ممکن است شما صاحب چند واحد تولیدی عظیم باشید ، اما مطمئنا نمیتوانید در هر تبلیغ ، خیل عظیمی از تصاویر و ویدئوهای مربوط به مجموعه و توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارید . شما یک فرصت کوتاه برای نمایش این عظمت دارید و طراحی لوگو این امکان را به شما خواهد داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *